14 april 2012

Här får ni en glimt in i Skramlans Loppisbod 

Jag har två rum varav det ena rummet nu är omgjort och inhyser det nyare sortimentet.

Här ryms allt möjligt på hyllplanen.

Porslin, glas, krukor, ljuslyktor, tårtfat, madonnor, ljusfat, fattigmanssilver, lampor, glasflaskor, skyltar...
































 


Ser ni något ni gillar här på bloggen eller om ni samlar på något speciellt, fråga mig gärna!

Jag får in massor av loppisprylar och har en hel del i gömmorna. Det tar mycket plats och därför kan jag inte ställa fram allting med en gång. Fråga mig på plats eller via e-post.

~~~

Nu börjar snart nedräkningen på riktigt!

Den 28 april slår Skramlans Loppisbod upp portarna för säsongen - glöm inte det nu ;)


Öppettider och vägbeskrivning hittas i flikarna längst upp.



Inga kommentarer: