4 september 2012



Hej!

Här kommer ett inslag av höst. 

Några saker är helt nya eller väldigt lite använda medan annat har hängt med under lång tid. Det är blandningen som gör det hela intressant tycker jag. Tänk, så många olika sätt man kan mixa och använda gammalt och nytt på. Det behövs bara lite fantasi!




















































 Allting du ser går att köpa (förutom blommor) med reservation för slutförsäljning så klart! Det är ju en loppisbod jag driver, vissa varor finns bara i ett exemplar och andra har jag flera av så det är först till kvarn som gäller :)


Planerar du att komma hit ska du veta att jag har öppet varje helg i september. Hur det ser ut längre fram vet jag inte i dagsläget. Det beror lite på vädret och mina arbetstider. Det finns även möjlighet att besöka mig en annan dag i veckan, men då vill jag att du ringer så vi får bestämma dag och tid först!


Välkommen!


Inga kommentarer: