20 juni 2012


Mix av rött

Hej!

Nu tycker ni säkert att jag börjar bli tjatig...

Kan inte riktigt släppa lergodset än och tänkte visa hur fint det blir att mixa de båda röda färgerna.

Nästa vecka lovar jag att visa en ny serie :)
























Härligt eller hur?!

Tänk er så vackert det skulle bli att servera jordgubbstårtan på detta tårtfat i Midsommar!


Är ni intresserade uppmanar jag er verkligen till att komma hit och se med egna ögon. Serien är så himla fin! Jag kan inte säga det nog många gånger tror jag. Är det så ni vill köpa ett helt set, får ni rabatt. Hör av er via mail och tala om vad ni är intresserade av så skickar jag en prisuppgift.


Det här är vad jag har i lager:

Lergodset finns i färgerna grön, turkos, créme, röd och hallonröd.

Jag har åtta tallrikar av vardera färg och muggar finns det fler av.

Den crémefärgade tallriken är något större än de övriga.

I turkos finns endast muggar - tyvärr inga tallrikar.

I grönt finns även jumbokoppar.

I hallonröd finns ett tårtfat.



Tror jag fick med allt där ;)

Se tidigare inlägg om ni är nyfikna på övriga färger.


Nu önskar jag er en Glad Midsommar!


och glöm inte att Skramlans Loppisbod har öppet i helgen enligt följande:

Midsommarafton 22/6 - stängt
Midsommardagen 23/6 - öppet 12-18
Söndag 24/6 - öppet 12-18



Inga kommentarer: