8 augusti 2012



Hej på er!

Hoppas ni haft en bra sommar trots att inte vädret varit så lysande.Tänk att vi redan är inne i augusti! Månaderna flyger iväg och snart är det kräftpremiär också.


Tänkte tala om för er att i helgen har loppisboden endast öppet på lördag 12-18.

På söndag kan ni träffa mig och mina medhjälpare i Ödeshögs Hembygdsgård som firar Hembygdens dag. Jag kommer stå med ett bord där och sälja varor från mitt nya sortiment. Har ni inget för er på söndag tycker jag ni ska komma förbi hembygdsgården. Ni får bland annat chansen att titta in i stugorna, demonstration av maskiner, underhållning, se utställningar, servering och gå på tipspromenad. Allt i mycket vacker och trivsam miljö.


Vill ni veta mer kring detta arrangemang kan ni gå HIT och läsa mer.





Öppettider Skramlans Loppisbod:

Lördag 11 augusti 12:00 - 18:00

Söndag stängt



Träffa mig istället på:

Hembygdens dag i Ödeshög 

Söndagen den 12 augusti

Dagen inleds med gudstjänst klockan 12:00 - aktiviteterna startar klockan 13:00



Välkommen!


Inga kommentarer: