27 augusti 2012



Hejsan!

Det är rena Julafton här i boa :)

Håller som bäst på att packa upp varor vi köpt från en nedlagd blomsterhandel.

Ni må tro att det var mycket fint i kartongerna! För att få plats har jag varit tvungen att möblera om i loppisboden och nya hyllor har kommit upp. Det blev riktigt bra! Nu fyller vi hyllorna till bredden med massvis av krukor, pynt och dekormaterial - allt ni kan behöva till era arrangemang, från höstigt piff till juliga blomstergrupper.


Vi ska fota och ta lite snygga inspirationsbilder och lägga ut på bloggen så småningom är tanken. Har inte hunnit med det än bara. Min dotter var här och tog bilder igår på ett litet urval av sortimentet och de kan ni kika på här nedan så länge.





























Har så många snygga krukor och fat i zink nu!

Finns i massvis med utföranden och storlekar.
































Tänk så många trevliga julgrupper man göra av de här krukorna

































Som vanligt gäller det att hojta till när ni ser något intressant - eller ännu bättre, kom hit!


Jag har många fina saker som kan hittas i inredningsbutiker och i blomsterhandeln och jag försöker hålla koll på hur prisbilden ser ut där. Jag driver en loppisbod och vill absolut inte ta några överpriser ska ni veta. Här är allt kraftigt nedsänkt på både gammalt och nytt sortiment! Nu under sommaren har jag sänkt priserna ytterligare, allt för att ni ska känna att här kan man göra riktiga fynd!


Skramlans Loppisbod håller öppet under helgerna september ut. Sedan kan det bli glesare med öppettiderna. Jag kan även hålla öppet mitt i veckan om vi på förhand har bestämt dag och tid. I så fall kontaktar ni mig först.


Välkommen!


Inga kommentarer: