4 maj 2012



Hejsan!


Ja, nu är Valborgshelgen förbi och jag tackar alla som tittat in på mitt loppis!

Vi hade tur med vädret, inte en droppe regn på fyra dagar. De två första dagarna kom det en hel del besökare och de flesta hittade någonting att köpa med sig hem. Jättekul att ni hittat hit och det är så roligt att få sig en pratstund och höra var ni kommer ifrån också.

Ni är hjärtligt välkomna tillbaka :)



Skyltar med texten "Welcome" finns att köpa i min bod


Måndagen och tisdagen därefter var det väldigt lugnt, men jag tröstade mig med att det var Valborgsmässoafton och att ni säkert planerade för eldar och fester istället! 1 maj ska man ju ut och demonstrera och lyssna på Första maj-tal så då har man kanske inte tid att gå på loppis. Det var en varm och fin långhelg och ni ville nog vara hemma och påta i era trädgårdar också. En perfekt dag för såna bestyr!


På lördag och söndag har Skramlans Loppisbod öppet 12:00-18:00

Fika finns till försäljning eller så tar ni med er eget och sitter ned i våra trevliga små trädgårdsgrupper.


Välkommen!


Inga kommentarer: